Thursday, July 10, 2008

Οι δημιουργίες της εβδομάδας

Αυτές τις μέρες με την απίστευτη ζέστη μου ήταν αδύνατο να καθήσω μπροστά στον υπολογιστή, είχα όμως μεγάλη όρεξη για δημιουργίες!!

Έφτιαξα μερικά κολιέ ακόμη με τα μεταξωτά κορδόνια:





Έφτιαξα και δυο θήκες για γυαλιά με τσόχα,που τις επένδυσα από μέσα με μεταξωτό ύφασμα, έβαλα μεγνητικό κούμπωμα και τις στόλισα με ένα λουλουδάκι από την ίδια τσόχα. Στην μια έφτιαξα κορδόνι από χάνδρες και στη άλλη μεταξωτό κορδόνι.



'Εφτιαξα και τρεις καρφιτσούλες με μαλλί, με τη μέθοδο needle felting:



Και επιτέλους μάζεψα και καθάρισα τις κλωστές από ένα άσπρο μπολερό που είχα φτιάξει την άνοιξη με μοτίφ από βελονάκι και ενωμένα και μια ωραία μπορντούρα.


4 comments:

Σοφία Αρμελινιού said...

Πάρα πολύ ωραία τα κολλιέ σου, για άλλη μια φορά!
Τι είναι το μεταξωτό κορδόνι;
Αλλά τα τσαντάκια-θήκες είναι απίθανα!
Μπράβο!

faraona said...

Ευα πολυ ομορφα ολα...μπραβο βρε κοριτσι μου που γτιαχνεις και με υλικα χειμερινα με τετοιες ζεστες.Εγω παλι μητε ν αγγιξω δεν μπορω τσοχες και μαλλια.
Νηματα βαμβακερα ναι αλλα μαλλι με τιποτα!

την καλημερα μου!

creationsbyeve said...

@twinkle: τα κορδόνια αυτά είναι χειροποίητα, είναι λωρίδες από μεταξωτό ύφασμα βαμμένο στο χέρι ραμένες στο χέρι σε κορδόνι!Τα βρήκα στο: http://store.ornamentea.com/merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=bedizen&Product_Code=SSILK-10

creationsbyeve said...

@faraona:σ'ευχαριστώ καλή μου!είναι που το θέμα felting άκόμη το μαθαίνω και πειραματίζομαι!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...